poniedziałek, 12 sierpnia 2013

new in

Siemanko miśki! ;)
Dzisiejszy dzień zapowiada się normalnie. Najpierw śniadanko, potem sprzątanie i wybieram się na miasto do secondhandu w poszukiwaniu nowych cudeniek. Pogoda nie jest zadowalająca i niestety zdjęcia zrobiłam w domu w moim salonie.
Przez weekend nie pojawiały się posty, bo przez cały czas byłam poza domem. A to na zakupach spożywczych, a to na zakupach ubraniowych lub kupywałam  mebel do mojego pokoju, który pokarzę w następny poście. A teraz łapcie zdjęcia nowych zdobyczy!

                             sweterek - camaieu                                                   sweterek - orsay

                                    bluzka - butik                                                    bluzka - modox

                     spodenki - butik                                                      spodenki - butik


bluzki - auchan

Zestaw tych trzech bluzek z śmiesznymi napisami, które widzicie wyżej ujrzałam w Auchanie na promocji. Saąto męskie koszuli  bardzo szerokie, bo takie właśnie chciałam. Potrzebne mi są na obóz, na który jadę w ta niedzielę. Przybliżę wam moją pasję w kolejnych postach.

Co myślicie o moich zakupach??

25 komentarzy:

  1. hahahah świetna ta środkowa bluzka!:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :D najbardziej lubie te męskie bluzki :D mam nadzieje że przed obozem jeszcze coś napiszesz

    obserwuje od dawna i zapraszam do mnie http://jukaandfashion.blogspot.com/jeśli spodoba ci się licze na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rzeczy ale to nie do końca mój styl :<

    BeLikeCaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się te koszulki, super są tak jak i reszta ciuchów. ;)
    http://prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne sobie ubrania kupiłaś :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ja mogę myśleć o Twoich zakupach? Łowy na prawdę był udane :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy :))
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog:)
    zapraszam do siebie. jak ci sie podoba zaobserwuj :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ważne że w tv też ich widziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za komentarz! ;)
    Fajne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciuchy są świetne.

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne ubrania <3
    OBSERWUJĘ + zapraszam :) http://grittygritty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzki są świetne :)
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy udane :)
    Te trzy koszulki na dole boskie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ubrania :)

    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ciuchy <3

    Zapraszam do mojego bloga i do wzajemnej obserwacji :)
    http://xjoannax97.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. ♥ te koszulki z auchana MEGA :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne te koszulki na ostatnim zdjęciu ;))) muszę takie mieć <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają, sama nie chodzę w takich koszulkach, ale łądne są :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pozytywnie:)

    Zapraszam do mnie na konkurs z kosmetykami Floslek:)

    OdpowiedzUsuń

~ spam i obraźliwe komentarze nie będą opublikowane ~
Na wszystkie komentarze odpowiadam przez odwiedzenie bloga. ;)