1. "Piękne istoty"
Moim zdaniem jest to genialny film o dziewczynie, która ukrywa przed ludźmi swoje moce, ale w końcu zakochuję się w chłopaku z nowej szkoły, który odkrywa jej sekrety rodzinne. Polecam!
2. Angus, stringi i przytulanki.
Film opowiada o 14-letniej dziewczynie, która nie jest zbyt lubią, choć ma swoją paczkę. Podkochuję się w przystojnym, starszym chłopak lecz on nie zwraca na nią uwagi. W końcu sytuacja się odwraca. ;)
3. Dziewczyny z drużyny 4: Liczy się wygrana.
Ostania część dziewczyn, w której pokazana jest rywalizacja między dwoma drużynami. W końcu z każdej z nich zostają ranni członkowie. Drużyny się łączą. Moja ulubiona część z tej serii. ;)
4. Projekt X
Genialny film dla osób, które lubią imprezować. Chłopak pod nie obecność rodziców organizuje domówkę, na której pojawiają się tysiące osób. W konsekwencji dom zostaje zniszczony. Film jest trochę wulgarny, ale godny polecenia.
5. Lol
Film o typowej nastolatce, która walczy o chłopaka. Bardzo ciekawy!
6. Spring breakers
Super film! Choć słyszałam o nim dużo negatywnych opinii, to jednak mi przypadł do gustu. Film opowiada o 4 dziewczynach, które pojechały na ferie, lecz nie kończą się one zbyt dobrze, bo zostają zgarnione z imprezy przez policję. Wyciąga je gangster, który wraz z dziewczynami napada na innych. Film jest bardzo wulgarny moim zdaniem, więc jak ktoś ma (nie wiem jak to nazwać) wstręt, to niech nie ogląda.
A wy macie jakiś film do polecenia??
2,3,4,5 <3
OdpowiedzUsuńKocham film Spring Breakers ♥ :)
OdpowiedzUsuńhttp://breathebel.blogspot.com/
3,4,5,6, oglądałam :) Polecam: Wciąż ją Kocham :)
OdpowiedzUsuńJa mam zamiar obejrzeć Piękne Istoty i Spring Breakers :).
OdpowiedzUsuńJa mogę Ci polecić Eragona, no i, standardowo, Harrego Pottera :).
http://because-its-my-story.blogspot.com/
PROSZĘ KLIKNIJ W TEN LINK http://domi-day.blogspot.com/2013/08/banner-sheinside.html W CIĄGU 10 DNI MUSZĘ UZBIERAĆ 100 KLIKNIĘĆ W TEN BANNER. PROSZĘ, POMÓŻ <33
OdpowiedzUsuńdomi-day.blogspot.com
Polecam Igrzyska Śmierci, film i książkę, Jane Eyre, Oszukana. :3 A z tych filmów co wymieniłaś to Piękne Istoty są chyba najlepsze wg mnie.
OdpowiedzUsuń+ jak chcesz to wpadnij do mnie :)
http://67igrzyskaoczamijulites.blogspot.com
Pozdrawiam
J
Oglądałam numer:2,5,5. Ja również nie mam pojęcia czemu ludzie wypowiadają się tak negatywnie o Spring breakers, bo mi od razu przypadł do gutu. Nie wiem czy oglądałaś, ale ja zakochałam się w filmach:Pierwszy raz, Charlie St. Clud i The perks of being a wallflower. Jeśli nie oglądałaś to koniecznie musisz nadrobić. :)
OdpowiedzUsuńhttp://sea-of-the-tears.blogspot.co.uk/
''Angus, stringi, przytulanki'' i ''Lol'' - bardzo fajne filmy, oglądałam po kilka razy:D
OdpowiedzUsuńJa jestem romantyczką jeżeli chodzi o filmy i uwielbiam wszystkie filmy, które są na podstawie książek Nickolasa Sparksa: Dear John, Walk to remember, The Last Song, The Lucky One
uwielbiam DZIEWCZYNY Z DRUŻYNY :)
OdpowiedzUsuń2,3,4,5 ogladalam najbarfziej LOL mi sie podobal:)
OdpowiedzUsuńzapraszam http://www.zmud3k.blogspot.com
oglądałam projekt x :)
OdpowiedzUsuńmusze oglądnąć ten lol XD
ja polecam szybcy i wściekli 6 i step up 4 revolution <3
obserwujemy? jak coś, ja już :3
gosiaczeg-blog.blogspot.com
zapraszam :P
Oglądałam wszystkie te filmy. Najbardziej Lol i Piękne Istoty przypadły mi do gustu ;)
OdpowiedzUsuńObserwuje jeśli spodoba ci się u mnie licze na to samo http://jukaandfashion.blogspot.com/
hmm.. Odrobina nieba:)
OdpowiedzUsuńU MNIE NOWY WPIS!
ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)
agnieszkaablog.blogspot.com ♥
Tylko pierwszego i ostatniego filmu nie oglądałam. Do polecenia natomiast mam:
OdpowiedzUsuńIgrzyska Śmierci
Trzy Metry Nad Niebem
Szczęściarz
Tylko Ciebie Chcę
Diabeł ubiera się u Prady
Legalna Blondynka
Wredne Dziewczyny
Wredne Dziewczyny 2
Zaczarowana
Zakręcony Piątek
Zbuntowana Księżniczka
Sala Samobójców
Wampiry i Świry
Wciąż ją kocham
Intruz
Pewnie wszystkie lub większość już znasz :D
it-will-be-easier.blogspot.com
oglądałam lol :)
OdpowiedzUsuńOglądałam wszystkie filmy oprócz pierwszego i ostatniego ; ) LOL jest z tych wszystkich najlepszy wg. mnie ; )
OdpowiedzUsuńhttp://blog-pattie.blogspot.com/
dwa ostatnie widziałam:)
OdpowiedzUsuńLOL jest najfajniejszy, ale resztę też da się obejrzeć. Polecam Intruza:)
OdpowiedzUsuńhttp://takewhatyouneed1.blogspot.com/