niedziela, 11 sierpnia 2013

Musicie obejrzeć!

Pokażę wam dzisiaj filmy, które obejrzałam podczas ostatnich wieczorów. ;)

1. "Piękne istoty"
Moim zdaniem jest to genialny film o dziewczynie, która ukrywa przed ludźmi swoje moce, ale w końcu zakochuję się w chłopaku z nowej szkoły, który odkrywa jej sekrety rodzinne. Polecam!


2. Angus, stringi i przytulanki.
Film opowiada o 14-letniej dziewczynie, która nie jest zbyt lubią, choć ma swoją paczkę. Podkochuję się w przystojnym, starszym chłopak lecz on nie zwraca na nią uwagi. W końcu sytuacja się odwraca. ;)


3. Dziewczyny z drużyny 4: Liczy się wygrana.
Ostania część dziewczyn, w której pokazana jest rywalizacja między dwoma drużynami. W końcu z każdej z nich zostają ranni członkowie. Drużyny się łączą. Moja ulubiona część z tej serii. ;)


4. Projekt X
Genialny film dla osób, które lubią imprezować. Chłopak pod nie obecność rodziców organizuje domówkę, na której pojawiają się tysiące osób. W konsekwencji dom zostaje zniszczony. Film  jest trochę wulgarny, ale godny polecenia. 


5. Lol
Film o typowej nastolatce, która walczy o chłopaka. Bardzo ciekawy!


6. Spring breakers
Super film! Choć słyszałam o nim dużo negatywnych opinii, to jednak mi przypadł do gustu. Film opowiada o 4 dziewczynach, które pojechały na ferie, lecz nie kończą się one zbyt dobrze, bo zostają zgarnione z imprezy przez policję. Wyciąga je gangster, który wraz z  dziewczynami napada na innych.  Film jest bardzo wulgarny moim zdaniem, więc jak ktoś ma (nie wiem jak to nazwać) wstręt, to niech nie ogląda.


A wy macie jakiś film do polecenia??






18 komentarzy:

  1. Kocham film Spring Breakers ♥ :)
    http://breathebel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 3,4,5,6, oglądałam :) Polecam: Wciąż ją Kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiar obejrzeć Piękne Istoty i Spring Breakers :).
    Ja mogę Ci polecić Eragona, no i, standardowo, Harrego Pottera :).

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. PROSZĘ KLIKNIJ W TEN LINK http://domi-day.blogspot.com/2013/08/banner-sheinside.html W CIĄGU 10 DNI MUSZĘ UZBIERAĆ 100 KLIKNIĘĆ W TEN BANNER. PROSZĘ, POMÓŻ <33

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Igrzyska Śmierci, film i książkę, Jane Eyre, Oszukana. :3 A z tych filmów co wymieniłaś to Piękne Istoty są chyba najlepsze wg mnie.
    + jak chcesz to wpadnij do mnie :)
    http://67igrzyskaoczamijulites.blogspot.com
    Pozdrawiam
    J

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam numer:2,5,5. Ja również nie mam pojęcia czemu ludzie wypowiadają się tak negatywnie o Spring breakers, bo mi od razu przypadł do gutu. Nie wiem czy oglądałaś, ale ja zakochałam się w filmach:Pierwszy raz, Charlie St. Clud i The perks of being a wallflower. Jeśli nie oglądałaś to koniecznie musisz nadrobić. :)

    http://sea-of-the-tears.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. ''Angus, stringi, przytulanki'' i ''Lol'' - bardzo fajne filmy, oglądałam po kilka razy:D
    Ja jestem romantyczką jeżeli chodzi o filmy i uwielbiam wszystkie filmy, które są na podstawie książek Nickolasa Sparksa: Dear John, Walk to remember, The Last Song, The Lucky One

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam DZIEWCZYNY Z DRUŻYNY :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2,3,4,5 ogladalam najbarfziej LOL mi sie podobal:)
    zapraszam http://www.zmud3k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam projekt x :)
    musze oglądnąć ten lol XD
    ja polecam szybcy i wściekli 6 i step up 4 revolution <3
    obserwujemy? jak coś, ja już :3
    gosiaczeg-blog.blogspot.com
    zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam wszystkie te filmy. Najbardziej Lol i Piękne Istoty przypadły mi do gustu ;)

    Obserwuje jeśli spodoba ci się u mnie licze na to samo http://jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm.. Odrobina nieba:)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    agnieszkaablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko pierwszego i ostatniego filmu nie oglądałam. Do polecenia natomiast mam:
    Igrzyska Śmierci
    Trzy Metry Nad Niebem
    Szczęściarz
    Tylko Ciebie Chcę
    Diabeł ubiera się u Prady
    Legalna Blondynka
    Wredne Dziewczyny
    Wredne Dziewczyny 2
    Zaczarowana
    Zakręcony Piątek
    Zbuntowana Księżniczka
    Sala Samobójców
    Wampiry i Świry
    Wciąż ją kocham
    Intruz

    Pewnie wszystkie lub większość już znasz :D

    it-will-be-easier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam wszystkie filmy oprócz pierwszego i ostatniego ; ) LOL jest z tych wszystkich najlepszy wg. mnie ; )

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. LOL jest najfajniejszy, ale resztę też da się obejrzeć. Polecam Intruza:)

    http://takewhatyouneed1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~ spam i obraźliwe komentarze nie będą opublikowane ~
Na wszystkie komentarze odpowiadam przez odwiedzenie bloga. ;)