sobota, 3 sierpnia 2013

Czemu założyłam bloga?

Hejo!
Dzisiaj postanowiłam wam napisać jak to się stało,że założyłam bloga.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Założyłam tego bloga po to by odciąć się od mojego prawdziwego życia. Problemy czasami są przytłaczające i dlatego postanowiłam się od nich uwolnić. Drugą rzeczą, która jakoś odciąga mnie od moich spraw jest siatkówka, ale to osobny temat. Nie mam zamiaru tu na blogu opisywać moich złych dni. Nie chce, aby to przechodziło na was, moich czytelników. Pisanie postów sprawia mi radość. :D
Powiem wam, że to nie jest pierwszy blog, którego miałam. Ostatniego bloga znaleźli moi rodzice i na mnie nakrzyczeli nie zgadzając się, abym go dalej prowadziła. Dlatego tego piszą w "ukryciu". Chciałabym was bardzo zachęcić do czytania go. Choć wiem, że nie jestem profesjonalistką to każdy post sprawia mi radość i dalszą motywację do lepszego pisania!

Takie jedno szybkie zdjęcie z WabCamToy ;))


P.S. Szukam kogoś, żeby zrobił mi design bloga. Jak kogoś znacie to piszcie. :D


18 komentarzy:

  1. ale czemu rodzice kazali Ci usunąć? To nie ich sprawa :o Moi się w to nie mieszają ; o
    ładnaś :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna jesteś. Moja mama nigdy nie dowiedziała się o blogu i niech tak zostanie :)
    Ogólnie, to dziwi mnie czemu się nie zgodzili na blog.

    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczęłam z tych samych powodów. I również ukrywam ten fakt przed rodzicami. No i znajomymi.

    Obserwujemy? :));)))
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna *.* Nie poddawaj się - powodzenia! ;) Niestety nie znam nikogo, kto mógłby ci pomóc w desing'u bloga ;/

    http://helloiamcarla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na post ;D Założyłam bloga z prawie tych samych powodów ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog c:
    obserwujemy?
    swagfashiooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami fajnie jest odciąć się od świata i wejść na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie blog jest również drugim życiem:)
    obserwuję ;)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz włosy :)
    Obserwuję :)
    http://enterandspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog, ładnie piszesz :)

    zapraszam mery-madeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uuu.. mi moi rodzice pozwalają prowadzić bloga :D
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. oj głupio, że miałaś takie starcie z rodzicami ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Uu, glupio ze tak wyszlo z rodzicami. Moja mama bardzo sie cieszy ze prowadze bloga, haha:D Powodzenia.
    Dziekuje za mily komentarz, moze wzajemna obserwacja?:)
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie boję się reakcji rodziców na bloga, gdybym im o nim powiedziała. Natomiast niektórzy moi znajomi wiedzą o blogu i chętnie na niego zaglądają, pomagają mi w robieniu zdjęć:)

    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. moi rodzice wiedzą że prowadze bloga i popieraja mnie w tym :) spróbuj z nimi porozmawiac pokazac kilak blogów dziewczyn np lucy, pokaż im że to tylko dobra zabawa :)
    z pewnością zostaję na dłużej oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjecie jest śliczne , i blog jak na początek bardzo fajny
    Zyczę ci wytrwałosci w jego prowadzeniu :)
    +Obserwuję i liczę na mały rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie też blog jest odcięciem się od prawdziwego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moi rodzice nie wiedzą, że prowadzę bloga ; ) ale Ich reakcja na pewno nie byłaby taka jak Twoich. Trochę głupio wyszło.

    OdpowiedzUsuń

~ spam i obraźliwe komentarze nie będą opublikowane ~
Na wszystkie komentarze odpowiadam przez odwiedzenie bloga. ;)